×

Media > Newspapers > List of newspapers: Countries Compared

DEFINITION: List of newspapers.
COUNTRY DESCRIPTION
Afghanistan

Hasht-e Sobh ("Daily 8am") - private, secular daily

Hewad ("Homeland") - government-sponsored daily

Anis ("Companion") - government-sponsored daily


Full Article
Albania

Shekulli - private daily

Gazeta Shqiptare - private daily

Panorama - private daily


Full Article
Algeria

El Khabar - private, Arabic daily; website has pages in Arabic, French and English

Ech Chourouk - private, Arabic daily; website has English-language pages

Le Quotidien d'Oran - private, French-language daily


Full Article
Andorra

Diari d'Andorra

El Periodic d'Andorra

Angola

Jornal de Angola - state-run national daily

O Pais - private weekly

Angolense - private weekly


Full Article
Antigua and Barbuda

Antigua Sun - daily

Antigua Observer

The Worker's Voice - twice-weekly, published by Antigua Labour Party and Antigua Trades and Labour Union


Full Article
Argentina

Clarin - popular daily

La Nacion - respected conservative daily

Cronica - tabloid daily


Full Article
Armenia

Aravot (Morning) - private daily

Ayastani Anrapetutyun (Armenian Republic) - government daily

Aykakan Zhanamak (Armenian Times) - pro-opposition daily


Full Article
Australia

The Sydney Morning Herald - daily

Herald Sun - Melbourne-based daily

The Australian - national daily


Full Article
Austria

Die Presse - daily

Kronen Zeitung - mass-circulation daily, regional editions

Kleine Zeitung - Graz-based daily


Full Article
Azerbaijan

Azarbaycan - government daily

Azadliq - opposition daily

Ekho - private daily, in Russian


Full Article
Bahrain

Akhbar al-Khaleej - private,daily

Al-Ayam - private, daily

Al-Wasat - opposition daily


Full Article
Bangladesh

The Daily Star - English-language

New Age - English-language daily

The New Nation - English-language daily


Full Article
Barbados

The Barbados Advocate - daily

The Nation - daily

The Broad Street Journal - business

Belarus

Sovetskaya Belorussiya - Russian-language, main government daily

Respublika - Council of Ministers daily

Narodnaya Hazeta - National Assembly daily


Full Article
Belgium

Het Nieuwsblad - Dutch-language daily

Het Laatste Nieuws - Dutch-language daily

Le Soir - French-language daily


Full Article
Belize

Amandala - biweekly

The Belize Times - weekly, mouthpiece of People's United Party

The Reporter - weekly


Full Article
Benin

Le Matinal - private, daily

Fraternite - private, daily

La Nation - government daily


Full Article
Bhutan

Bhutan Today - private, daily

Kuensel - established title

The Bhutan Times - private, bi-weekly


Full Article
Bolivia

La Razon - La Paz daily

Los Tiempos - Cochabamba daily

El Diario - La Paz daily


Full Article
Botswana

Daily News - government-owned

Botswana Guardian - weekly

Botswana Gazette - weekly


Full Article
Brazil

O Dia - Rio de Janeiro daily

O Correio Brazilense - influential daily

O Globo - Globo-owned Rio de Janeiro daily


Full Article
Brunei

Borneo Bulletin - English-language daily

Media Permata - Malay-language

BruDirect - English-language, news website

Bulgaria

Dnevnik - daily

24 Chasa - daily

Telegraf - daily


Full Article
Burkina Faso

Sidwaya - official daily

L'Observateur Paalga - private

Le Pays - private, daily

Burma

Kyehmon - (The Mirror), state-run daily

Myanmar Alin - organ of State Peace and Development Council (SPDC)

New Light of Myanmar - English-language organ of SPDC


Full Article
Burundi

Le Renouveau - government newspaper

Iwacu - private weekly, online content in English/French

Ndongozi (Pacesetter) - founded by Catholic Church


Full Article
Cambodia

Reaksmei Kampuchea (Light of Cambodia) - pro-government daily

Kaoh Santepheap - pro-government daily

Cambodia Daily - English-language


Full Article
Cameroon

Cameroon Tribune - state-owned daily in French, English

Mutations - privately-owned French-language daily

Le Messager - privately-owned, Douala


Full Article
Canada

The Globe and Mail - Toronto-based national daily

La Presse - Montreal-based daily

The Toronto Sun - daily


Full Article
Cape Verde

A Nacao - weekly

Expresso das Ilhas - weekly

A Semana - weekly

Chad

Le Progres - daily

N'Djamena Hebdo - private weekly

L'Observateur - private weekly


Full Article
Chile

El Mercurio - conservative daily

La Tercera - daily

La Nacion - government-owned daily


Full Article
China

Renmin Ribao (People's Daily) - Communist Party daily, web pages in English

Zhongguo Qingnian Bao (China Youth Daily) - state-run, linked to Communist Youth League

China Daily - state-run, English-language


Full Article
Colombia

El Tiempo - Liberal Party daily, national circulation

El Espacio - evening daily

El Nuevo Siglo - Conservative Party daily


Full Article
Comoros

La Gazette de Comores - state-owned weekly

Al-Watwan - state-owned weekly

KashKazi - weekly


Full Article
Cook Islands

The Cook Islands News - private, daily

The Cook Islands Herald - private, weekly

The Cook Islands Independent - private, weekly

Costa Rica

Al Dia - daily

Diario Extra - daily

La Nacion - daily


Full Article
Cote d'Ivoire

Fraternité Matin - state-owned daily

Notre Voie - daily

Le Patriote - daily


Full Article
Croatia

Vecernji list - daily, mass-circulation daily

Jutarnji list - mass-circulation daily

Slobodna Dalmacija - Split-based daily


Full Article
Cuba

Granma - Communist Party newspaper, website in five languages including English

Juventud Rebelde - Union of Young Communists newspaper, web pages in English

Cyprus

Cyprus Mail - English-language daily

The Cyprus Weekly - English-language

Phileleftheros - Greek-language daily


Full Article
Czech Republic

Lidove Noviny - Prague-based national daily, former dissident publication

Mlada Fronta Dnes - Prague-based national daily

Pravo - Prague-based national daily


Full Article
Democratic Republic of the Congo

Le Potentiel - leading daily

La Reference Plus- daily

L'Avenir - daily


Full Article
Denmark

Morgenavisen Jyllands-Posten - daily, English-language pages

Berlingske Tidende - daily

Politiken - daily, English-language pages


Full Article
Djibouti

La Nation - government-owned daily

La Republique - opposition Parti National Democratique periodical

Le Renouveau - run by opposition Party for Democratic Renewal

Dominica

The Chronicle - weekly

The Times - weekly

The Sun - weekly


Full Article
East Timor

Suara Timor Lorosae - daily

Diario Nacional - daily

Timor Post - daily


Full Article
Ecuador

El Comercio - daily

Hoy - daily

El Tiempo - daily


Full Article
Egypt

Al-Ahram - state-owned daily, the oldest newspaper in the Arab world

Al-Ahram Weekly - English-language

Al-Jumhuriyah - state-owned daily


Full Article
El Salvador

La Prensa Grafica - daily

El Mundo - evening daily

El Diario de Hoy - daily


Full Article
Equatorial Guinea

Ebano - state-owned

La Opinion - private, weekly

La Nacion - private


Full Article
Eritrea

Hadas Eritrea - government-owned, published three days a week

Eritrea Profile - government-owned weekly, in English

Tirigta - pro-government youth weekly owned by ruling party


Full Article
Estonia

Postimees - daily, Estonian and Russian-language editions

Eesti Paevaleht - daily

Ohtuleht - evening tabloid


Full Article
Ethiopia

Addis Zemen - state-owned daily

Ethiopian Herald - state-owned English-language daily

The Daily Monitor - private, English-language


Full Article
Federated States of Micronesia

The National Union - fortnightly bulletin published by federal government

The Kaselehlie Press - fortnightly

Fiji

Daily Post - private daily

Fiji Times - private, main English-language daily

Fiji Sun - private


Full Article
Finland

Helsingin Sanomat - Helsinki daily

Ilta-Sanomat - Helsinki, evening daily

Hufvudstadsbladet - Helsinki, Swedish-language daily


Full Article
France

Le Monde - respected national daily, considered to be France's newspaper of record

Liberation - national daily, founded in 1973 by philosopher Jean-Paul Sartre, centre-left leaning

Le Figaro - national daily, centre-right leaning


Full Article
French Polynesia

La Depeche de Tahiti - daily

Les Nouvelles de Tahiti - daily

Tahiti Pacifique - monthly

Gabon

L'Union - government daily

Gabon Matin - government-affiliated daily

Le Temps - private weekly


Full Article
Gambia

Daily Observer - private

The Daily News - private

Foroyaa - private, bi-weekly


Full Article
Georgia

Sakartvelos Respublika (Republic of Georgia) - daily, former government mouthpiece

24 Saati (24 Hours) - private daily, set up by Rustavi group

Rezonansi (Resonance) - private, daily


Full Article
Germany

Frankfurter Allgemeine Zeitung - prestigious daily

Sueddeutsche Zeitung - Munich-based daily

Die Welt - Berlin-based daily


Full Article
Ghana

The Ghanaian Chronicle - private daily

Daily Graphic - state-owned

Daily Guide - private


Full Article
Greece

Eleftherotypia - daily

Ta Nea - daily

Ethnos - daily


Full Article
Grenada

The Grenada Guardian - weekly, mouthpiece of Grenada United Labour Party

The Grenada Informer The Grenada Informer - weekly

The Grenada Times - weekly


Full Article
Guam

Pacific Daily News

Guatemala

Prensa Libre - private daily

La Hora - private daily

elPeriodico - private daily


Full Article
Guinea

Horoya - government-owned daily

Le Lynx - satirical weekly

Le Diplomate


Full Article
Guinea-Bissau

No Pintcha - state-run weekly

Bissau Digital - private, online news

Gazeta de Noticias - private, weekly


Full Article
Guyana

Guyana Chronicle - government-owned daily

Stabroek News - private daily

Kaieteur News - private daily

Haiti

Le Matin - private daily

Le Nouvelliste - private daily

Haiti Progres - weekly

Honduras

El Heraldo - private daily

La Prensa - private daily

El Tiempo - private daily


Full Article
Hong Kong

South China Morning Post - English-language daily

The Standard - business-oriented English-language daily

Tung Fang Jih Pao - Oriental Daily News


Full Article
Hungary

Nepszabadsag - daily

Magyar Hirlap - daily

Magyar Nemzet - daily


Full Article
Iceland

Frettabladid - daily

Morgunbladid - morning daily

DV - evening daily


Full Article
India

The Times of India - Mumbai-based daily

The Hindu - Chennai-based daily

The Hindustan Times - New Delhi-based daily


Full Article
Indonesia

The Jakarta Post - English-language daily

The Jakarta Globe - English-language daily

Kompas - daily


Full Article
Iran

Tehran Times - state-run English-language daily

Iran Daily - English-language, published by state news agency IRNA

Sharq (The East) - reformist daily


Full Article
Iraq

Al-Sabah - sponsored by state-run Iraqi Media Network

Al-Zaman - private London-based daily, printed in Baghdad and Basra; English-language pages

Al-Mada - Baghdad, private daily


Full Article
Ireland

The Irish Times - national daily

Irish Independent - national daily

Irish Examiner - Cork-based national daily

Israel

Yediot Aharonot - Tel Aviv-based, widely-read daily

Israel Hayom - Tel Aviv-based, free-of-charge, large-circulation daily

Ha'aretz - Tel Aviv-based daily


Full Article
Italy

Corriere della Sera - Milan-based, major daily

La Repubblica - Rome-based daily, owned by L'Espresso group

Il Messaggero - Rome-based daily


Full Article
Jamaica

The Jamaica Gleaner - daily

The Jamaica Star - daily

Jamaica Observer - daily


Full Article
Japan

Asahi Shimbun - daily, English-language pages

Yomiuri Shimbun - daily, English-language pages

Mainichi Daily News - English-language pages


Full Article
Jordan

Ad Dustour ("The Constitution") ("The Constitution") - Arabic-language, privately-owned daily

Al Ra'y - Arabic-language, privately-owned daily

Al Ghadd - Arabic-language, privately-owned daily


Full Article
Kazakhstan

Kazakhstanskaya Pravda - state-run, Russian-language

Yegemen Qazaqstan - state-run, Kazakh-language

Ekspress-K - private, Russian-language


Full Article
Kenya

Daily Nation - market-leading daily published by the Nation Media Group

The Standard - privately-owned daily, Kenya's oldest newspaper

The Star - privately-owned daily


Full Article
Kiribati

Te Uekera - government-owned weekly

Kiribati Newstar - private weekly

Kuwait

Al-Watan - private, daily

Al-Qabas - private, daily

Al-Rai al-Amm - private, daily


Full Article
Kyrgyzstan

Slovo Kyrgyzstana Plus - government-owned, published three times a week

Vecherniy Bishkek - private daily

MSN - private daily


Full Article
Laos

Vientiane Times - state-run, English-language

Le Renovateur - state run, French-language

Vientiane Mai - state-run daily


Full Article
Latvia

Diena - daily

Neatkariga Rita Avize (NRA) - broadsheet, in Latvian

Dienas Bizness - business tabloid in Latvian, affiliated to Diena


Full Article
Lebanon

An-Nahar - private daily

Al-Safir - private daily

Al-Anwar - private daily


Full Article
Lesotho

Public Eye - weekly, in English

Lesotho Times - weekly, in English

Sunday Express - weekly, in English


Full Article
Liberia

The Inquirer - private daily

The New Dawn - private daily

Daily Observer - private


Full Article
Libya

February - state-owned daily

Al-Bilad - private daily

New Quryna - Benghazi-based private daily


Full Article
Liechtenstein

Liechtensteiner Vaterland

Liechtensteiner Volksblatt

Lithuania

Lietuvos Rytas - daily

Respublika - daily

Lietuvos Zinios - daily


Full Article
Luxembourg

Letzebuerger Journal

Luxemburger Wort

Tageblatt

Macau

Macao Daily News - main daily, Chinese-language

Va Kio Daily - Chinese-language

Hoje Macau - Portuguese-language daily


Full Article
Madagascar

Midi-Madagasikara - private daily

Madagascar-Tribune - private daily

La Gazette de la Grande Ile - private daily


Full Article
Malawi

The Nation - daily

The Daily Times - private

Nyasa Times - online news, UK-based

Malaysia

New Straits Times - English-language daily

The Star - English-language daily

The Sun - English-language daily


Full Article
Mali

L'Essor - state-owned national daily

Le Republicain - national daily

L'Independent - privately-owned


Full Article
Malta

Times of Malta - daily

Malta Independent - daily

It-Torca - weekly, owned by General Workers' Union


Full Article
Marshall Islands

Marshall Islands Journal - private weekly

Marshall Islands Gazette - government monthly

Mauritania

Chaab - state-run daily, in Arabic

Horizons - state-run daily, in French

Akhbar Nouakchott - private, Arabic daily


Full Article
Mauritius

L'Express - daily

Le Mauricien - daily

Le Matinal - daily


Full Article
Mexico

Excelsior - established daily

La Jornada - daily

Reforma - influential daily


Full Article
Moldova

Timpul - Moldovan

Flux - Moldovan

Moldova Suverana - Moldovan


Full Article
Monaco

Journal de Monaco - government weekly

Monaco Life - news website

Mongolia

Odriyn Sonin (Daily News) - private daily, successor to state-owned Ardyn Erh

Onoodor - private daily, the country's biggest

Zuuny Medee - private daily, successor to state-owned Zasgiyn Gazryn Medee


Full Article
Montenegro

Vijesti - daily

Pobjeda - daily

Dan - daily


Full Article
Morocco

Le Matin - semi-official daily

Al-Massae - private, daily

Assabah - private, daily


Full Article
Mozambique

Noticias - main daily, has government shareholding

Diario de Mocambique - private, daily

O Pais - private, daily


Full Article
Namibia

The Namibian - private, English and Oshiwambo-language daily

Namibia Economist - daily

Die Republikein - Afrikaans daily


Full Article
Nauru

Bulletin - weekly

Central Star News - fortnightly

The Nauru Chronicle

Netherlands

Algemeen Dagblad - national, daily

NRC Handelsblad - national, daily

De Telegraaf - national, daily


Full Article
New Caledonia

Les Nouvelles Caledoniennes - sole daily

New Zealand

New Zealand Herald - Auckland-based daily

Dominion-Post - Wellington-based daily

The Press - Christchurch-based daily


Full Article
Nicaragua

La Prensa - daily

El Nuevo Diario - daily

Confidencial - weekly

Niger

Le Sahel - state-run daily

Le Republicain - weekly

Nigeria

The Guardian - influential, Lagos-based privately-owned national daily

The Champion - Lagos-based daily

The Punch - privately-owned daily


Full Article
Niue

Niue Star - weekly

North Korea

Rodong Sinmun (Labour Daily) - organ of Korean Workers' Party; web pages in English

Joson Inmingun (Korean People's Army Daily)

Minju Choson (Democratic Korea) - government organ


Full Article
Norway

VG - large-circulation national daily

The Norway Post - English-language

Aftenposten - daily


Full Article
Oman

Al-Watan - daily

Oman Daily - Arabic daily

The Week - English-language


Full Article
Pakistan

Daily Jang - Karachi-based, Urdu-language; largest-circulation daily

Dawn - Karachi-based, largest-circulation English-language daily

The Nation - Lahore-based, English-language daily


Full Article
Palau

Tia Belau - English-language weekly

Palau Horizon - English-language weekly

Roureur Belau - Palauan weekly

Panama

La Prensa - daily broadsheet

El Siglo - daily tabloid

La Critica Libre - daily tabloid


Full Article
Papua New Guinea

The National

The Post-Courier

Paraguay

ABC Color - private daily

La Nacion - private daily

Ultima Hora - private daily

Peru

El Comercio - Lima daily

Gestion - Lima daily

Ojo - Lima daily


Full Article
Philippines

Philippine Star - private daily

The Daily Tribune - private daily

Philippine Daily Inquirer - private daily


Full Article
Poland

Gazeta Wyborcza - mass-circulation daily

Rzeczpospolita - influential daily

Fakt - mass-circulation tabloid daily


Full Article
Portugal

Diario de Noticias - daily

Publico - daily

Correio da Manha - daily


Full Article
Puerto Rico

El Nuevo Dia - daily

Primera Hora - daily

El Vocero de Puerto Rico - daily

Qatar

Al-Watan (The Homeland) - privately-owned, pro-government daily

Al-Rayah (The Banner) - privately-owned, pro-government daily

Al-Sharq (The East) - privately-owned, pro-government daily


Full Article
Republic of Macedonia

Nova Makedonija - state-subsidised daily

Utrinski Vesnik - private, daily

Dnevnik - private, daily


Full Article
Romania

Adevarul - daily

Libertatea - daily

Evenimentul Zilei - daily


Full Article
Russia

Komsomolskaya Pravda - mass circulation, left-leaning daily, controlled by energy group YeSN

Kommersant - daily, business-orientated, controlled by steel tycoon Alisher Usmanov

Moskovsky Komsomolets - popular privately-owned Moscow daily


Full Article
Rwanda

The New Times - private, pro-government, English-language

Rwanda Herald - private, English-language

Rwanda Newsline - owned by Rwanda Independent Media Group, English-language


Full Article
Saint Kitts and Nevis

Sun St Kitts/Nevis - privately-owned daily

The St Kitts and Nevis Observer The St Kitts and Nevis Observer - weekly

SKN List SKN List - online news


Full Article
Saint Lucia

The Voice - three issues per week

The Mirror - weekly

The Star - three issues per week


Full Article
Samoa

Samoa Observer - private daily

Samoa Times - daily

Le Samoa - weekly, in Samoan and English languages


Full Article
Sao Tome and Principe

Tela Non Diario de Sao Tome e Principe - daily, in Portuguese

Saudi Arabia

Al-Watan - Abha-based daily

Al-Riyadh - Riyadh-based daily

Okaz - Jeddah-based daily


Full Article
Senegal

Le Soleil - state-owned daily

Sud Quotidien - private daily

Le Quotidien - private daily


Full Article
Serbia

Politika - private daily

Blic - popular private daily, English-language pages

Danas - private daily


Full Article
Seychelles

Seychelles Nation - government daily

The Rising Sun - private daily

The People - ruling party weekly


Full Article
Sierra Leone

Awoko

Concord Times

The Exclusive


Full Article
Singapore

Singapore Press Holdings (SPH) - publishes 15 newspapers and six periodicals

The Straits Times - published by SPH

Business Times - published by SPH


Full Article
Slovakia

Pravda - daily

Sme - daily

Novy Cas - daily, tabloid


Full Article
Slovenia

Dnevnik - Ljubljana-based daily

Delo - Ljubljana-based daily

Vecer - Maribor-based daily


Full Article
Solomon Islands

Solomon Star - daily

Solomons Voice - weekly

Solomon Times - weekly


Full Article
South Africa

The Star - Johannesburg-based daily, city's oldest newspaper

The Sowetan - Johannesburg-based tabloid

Beeld - largest Afrikaans daily


Full Article
South Korea

Chosun Ilbo - English-language pages

Dong-a Ilbo - English-language pages

Korea Times - English-language pages


Full Article
South Sudan

The Juba Post - privately-owned

The Citizen - privately-owned

The Juba Monitor - privately-owned

Spain

El Mundo - Madrid-based daily

El Pais - Madrid-based daily

ABC - Madrid-based daily


Full Article
Sri Lanka

Daily News - state-owned, English-language daily

The Island - private, English-language daily

Daily Mirror - private, English-language daily


Full Article
Sudan

Al-Ra'y al-Amm (The Public Opinion) - private, daily

Al-Ayam (The Days) - established daily

Al-Jareeda (The Newspaper) - opposition-leaning


Full Article
Suriname

De Ware Tijd - daily

De West - daily

Swaziland

The Times of Swaziland - privately-owned daily

The Swazi Observer - pro-government daily

Sweden

Aftonbladet - Stockholm-based daily

Dagens Nyheter - Stockholm-based daily

Expressen - Stockholm-based daily


Full Article
Switzerland

Neue Zürcher Zeitung - Zurich-based daily

Tages-Anzeiger - Zurich-based daily

Le Temps - Geneva-based daily


Full Article
Syria

Al-Baath - paper of ruling Baath party

Al-Thawra (The Revolution) - government-owned daily

Tishrin (October) - government-owned


Full Article
Taiwan

United Daily News - Chinese-language

China Times - Chinese-language daily

The Liberty Times - Chinese-language daily


Full Article
Tajikistan

Minbar-i Khalq - published by People's Democratic Party

Jumhuriyat - government-owned, published in Tajik three times a week

Khalq Ovozi - government-owned, published in Uzbek three times a week


Full Article
Tanzania

Daily News - government owned, Tanzania's oldest newspaper

Habari Leo - from publisher of Daily News

Uhuru - Swahili


Full Article
Thailand

Bangkok Post - English-language

The Nation - English-language

Daily News - mass-circulation Thai-language daily


Full Article
The Bahamas

The Nassau Guardian - daily

The Tribune - daily

The Freeport News - daily

Togo

Togo-Presse - government daily

Liberte - private, daily

Forum de la Semaine - private, daily

Tonga

Tonga Chronicle - state-owned weekly

Times of Tonga - privately-owned, published from New Zealand

Matangi Tonga - privately-owned magazine; website carries news in English

Trinidad and Tobago

Newsday - daily

Trinidad Guardian - daily

Trinidad and Tobago Express - daily

Tunisia

La Presse - state-owned daily

Esshafa - state-owned daily

Assabah - privately-owned daily


Full Article
Turkey

Hurriyet - mass-circulation daily

Hurriyet Daily News - English-language version of Hurriyet

Milliyet - mass-circulation daily


Full Article
Turkmenistan

Neytralnyy Turkmenistan - Russian-language, published six times a week

Turkmenistan - Turkmen-language, published six times a week

Watan (Homeland) - Turkmen-language, published three times a week


Full Article
Tuvalu

Sikuleo o Tuvalu - government news sheet published in Tuvaluan

Tuvalu Echoes - run by state-owned Tuvalu Media Corporation

Uganda

New Vision - state-owned daily, as are its sister vernacular papers, Bukedde, Etop, Rupiny and Orumuri

The Monitor - privately-owned daily

The Observer - privately-owned weekly

Ukraine

Fakty i Kommentarii - mass-circulation daily

Silski Visti - daily, popular among rural readership

Vecherniye Vesti - mass-circulation daily


Full Article
United Arab Emirates

Al-Bayan - Arabic daily, Dubai government-owned

Gulf News - Dubai-based, English-language

Khaleej Times - private, Dubai-based daily, English-language


Full Article
United Kingdom

The Daily Telegraph - broadsheet

Financial Times - daily, business

The Guardian - daily, former broadsheet


Full Article
United States

USA Today - national daily

Wall Street Journal - business daily

Christian Science Monitor - church-owned daily


Full Article
Uruguay

El Pais - Montevideo daily

El Observador - Montevideo daily

La Republica - Montevideo daily


Full Article
Uzbekistan

Khalq Sozi (People's Word) - state-run daily

Narodnoye Slovo (People's Word) - state-run, Russian-language daily

Pravda Vostoka (Truth of the East) - state-owned, Russian-language daily


Full Article
Vanuatu

Vanuatu Weekly - state-owned

Nasara - private weekly

Vanuatu Daily Post - published Monday-Saturday


Full Article
Venezuela

El Nacional - Caracas-based daily

Ultimas Noticias - Caracas-based daily

El Universal - Caracas-based daily, English-language pages


Full Article
Vietnam

Nhan Dan - Communist Party daily, English-language pages

Vietnam Economic Times - English-language pages

Le Courrier du Vietnam - French-language


Full Article
Yemen

Al-Thawrah - (The Revolution), ruling party daily

Yemen Times - twice-weekly, English-language

Yemen Observer - twice-weekly, English-language


Full Article
Zambia

Zambia Daily Mail - state-owned

Times of Zambia - state-owned

The Post - private


Full Article
Zimbabwe

The Herald - government-owned daily

The Chronicle - Bulawayo-based, government-owned daily

The Sunday Mail - government-owned weekly


Full Article

Citation

"Countries Compared by Media > Newspapers > List of newspapers. International Statistics at NationMaster.com", British Broadcasting Corporation 2014. Aggregates compiled by NationMaster. Retrieved from http://www.nationmaster.com/country-info/stats/Media/Newspapers/List-of-newspapers

Interesting observations about Media > Newspapers > List of newspapers

Follow us on Facebook to get interesting stats: